poniedziałek, 8 sierpnia 2011

10 kroków od Domu

Na forach fotograficznych często pokazywane są zdjęcia z różnych zakątków świata, pełne egzotyki, kolorów, magicznych sytuacji, itp. Hmm, ... fajnie, że ma ktoś takie możliwości. Są też tacy, którzy uważają, że wokół nich nic nie ma do fotografowania, same nudy, brak natchnienia, pomysłu. Ja myślę, że aby cieszyć się robieniem zdjęć wcale nie trzeba daleko jechać. Nie trzeba wcale kupować wycieczki do Egiptu, do Tunezji, na wyspy takie, czy inne.

Plener fotograficzny możesz mieć zaledwie 10 kroków od Domu. Dokładnie tyle i tylko tyle trzeba przejść aby mieć powód do zrobienia może fajnego kadru. A jaka radość z takiej fotki !



Chciałbym dziś pokazać kilka kadrów z cyklu „10 kroków od Domu”. 
Domu pisze dużą literą bo to nasze miejsce na ziemi, to najważniejsze, tu i teraz.

Ślimak "pędziwiatr" :)


Liść winorośli można pokazać trochę inaczej.

No tak, na stole tarasowym został "porcelanowy" legwanek, a tu leje jak z cebra.
Trudno, wysuszy się.


Niewielkie oczko wodne to prawdziwy "lep" na ptaki.
Im też chce się pić.

12 komentarzy:

  1. Przecudowne zdjęcia! Aż miło patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE PIĘKNE TE ZDJĘCIA....ZAPATRZYŁAM SIĘ

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Szczególnie zdjęcie z trzmielem, jeśli dobrze zgadałam bardzo przypadło mi do gustu. Gratuluję że docenił Pan jako jeden z niewielu to co mamy najbliżej. Czyli domowe zacisze.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne foty.. zachwycają kolorami i formą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełna zgoda! I pełen zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wszyscy i jak zawsze, przepiękne fotografie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na pewnym forum Twoje zdjęcia generalnie rzadko mi się podobały, tak tutaj jest naprawdę ciekawie! :) Oby tak dalej i powodzenia!!! :)
    Pozdrawiam,
    Ruslan ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś tu nuuudno tak, gdzie nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. acha, zapomniałam dodac - legwanek jest "the best", oczywiście nie dlatego, że to moja ulubione figurka, ale dlatego, że zdjęcie jest świetne, bardzo dynamiczne, czuje się na nim letnią ulewę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi, że temat się podoba. :)
    Spokojnie już niedługo będzie nowy temat. Tym razem coś o fotografowaniu piesków.

    OdpowiedzUsuń
  11. helooo!!! bo doczekać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne fotografie! Najbardziej podoba mi się Ślimak i gałązka tuż pod nim :)

    OdpowiedzUsuń